Presidentskifte 2026
Presidentskifte 2026 ble meget hyggelig ombord på dampskipet Kysten og med stråelende vær ble "stafettpinnen" overlevert fra sittende president George Lutzow-Holm til inkommende president Ruth Gran. I sin takketale fremhevet Georg klubbens gode miljø, samfunnsnyttige prosjekter og vennskapet i klubben. Ruth sa i sin hilsen at hun vil fortsette med alt det gode arbeidet som preger klubben og hun gleder seg til oppgavene som venter !
Nytt medlem, Vigdis Arnadottir, ble ønsket varmt velkommen som nytt medlem i klubben. Utvekslingsstudent Paola fra Mexico takket for et givende og absolutt vellykket opphold dette studieåret.
En svært hyggelig kveld med finfin stemning.
Se flere bilder på vår FB side.